Reclame Ikea

Reclame fotografie Ellis.

Ikea

Over ikea:

IKEA, dat is veel meer dan alleen betaalbare meubels.
Van de duurzame aankoop van katoen en hout tot hun standpunt over mensenrechten; hoe het voelt om bij IKEA te werken en hun aanpak van democratisch design.

Bij IKEA geloven ze in een eenvoudige maar krachtige visie: het creëren van een beter dagelijks leven voor zoveel mogelijk mensen.
Dat is de kern van al wat ze doen, wat de omstandigheden ook zijn.
Het merk vertegenwoordigt de som van alles wat ze zeggen en doen. Het verbindt alle IKEA retailers en andere IKEA bedrijven.

Zoveel mogelijk mensen bereiken met hun producten kan een uitdaging zijn, daarom werken ze met franchisenemers.
Dankzij het franchisesysteem kunnen ze internationaal uitbreiden en tegelijkertijd het IKEA concept beschermen.
Inter IKEA Systems B.V. is de IKEA franchisegever die instaat voor de continue ontwikkeling van het IKEA concept en de succesvolle implementatie ervan in alle markten.
De franchisenemers beheren de dagelijkse activiteiten van de winkel en betalen daarvoor een franchisevergoeding.


ikea-plantballetjes-a-la-belge-door-loic-van-impe-b933c0ae112077dc6489a79979d14502.gif
ikea-plantballetjes-a-la-belge-door-loic-van-impe-9b93f8089629d2dce33af7ec21025584.jpeg
118338473_2342244472737368_3521802060920384124_n.jpeg

Ikea lanceert nieuwe gehaktbal zonder gehakt: Huvudroll

de gloednieuwe vegan balletjes van IKEA. Jonge tv-chef Loïc Van Impe stak ze om de nakende kick-off te celebreren in een Belgisch jasje.
Heel binnenkort lanceert IKEA zijn plantballetjes. En omdat we jullie niet graag in het diepe gooien, proefden wij ze al eens voor jullie voor. Nu de IKEA-restaurants nog gesloten zijn en wij maar al te graag vanuit ons kot proeven, kregen we de eer om het recept van tv-kok Loïc Van Impe uit te proberen: IKEA-plantballetjes à la Belge! Die Belgische draai geeft Loïc eraan met een witloofroomsausje, appel-peerchutney, wat gepekelde groentjes en een flinke kwak smeuïge aardappelpuree. Zijn recept delen we uiteraard maar al te graag met jullie.

Vegan balletjes?
Het plantaardige balletje van IKEA bestaat voornamelijk uit erwteneiwit, haver, aardappel, appel en ui en heeft – dit kunnen we intussen met de hand op het hart bevestigen – dezelfde smaak en textuur als de bekende IKEA-gehaktballetjes. Het grootste verschil? De ecologische voetafdruk van deze vegan balletjes bedraagt slechts 4 % van die van de gewone balletjes. Én ze zijn ook nog eens goedkoper dan de vleesballetjes. Win-win!

Met Spot-on verzorgden we de fotografie, productie, video, make-up, stop-motion en livestream voor de lancering van de Huvudroll. Go go!

CREDITS:⁣⁣⁣⁣⁣⁣
Client:
Ikea
Photography & post-production: Jeroen Gijselinckx
DOP: Teun Poppe, Rolf Lemmens
Productie: Anneleen Van Giel
Geluid: Maarten Moesen
Make-up: An Cornelis
Live Mix: Yves Verelst
Location: Ikea Zaventem, Be
Productie & marketing: Oona agency


Video, livestream, productie en fotografie voor de gloednieuwe Circular hub.

De nieuwe Circular hub van Ikea werd een groot project voor Spot-on.
We verzorgden de livestream voor de presentatie van het project, verzorgden de presentatie video en maakten de persfoto’s.
Een hele klus, een heel team en een heel tevreden klant. Daar doen we het voor!

CREDITS:⁣⁣⁣⁣⁣⁣
Client: Ikea
DOP: Teun Poppe, Rolf lemmens en Brain Moons
Regie: Katrien Van der linden
Photography & post-production: Jeroen Gijselinckx
Productie: Anneleen Van Giel
Make-up: An Cornelis
Geluid: Maarten Moesen, Arne Verstraete
Montage: Anneleen Van Giel
Location: Ikea Mons, Be
Marketing: Jelena Janssens
PR: Oona Agency, Jolien Belmans, Isis Van Loon